"Micro & Macro Marketing" è una rivista per gli operatori, i ricercatori, gli studiosi e quanti avvertono l'esigenza di approfondire la riflessione sui contenuti e sulle problematiche del marketing, dei consumi, della comunicazione e delle ricerche di mercato. Costituisce uno strumento per l'aggiornamento, l'ampliamento e il confronto interdisciplinare (marketing, psicologia, sociologia, statistica); sensibile ai problemi più attuali che i marketer si trovano a dover affrontare, propone un'ottica di scambio continuo tra realtà aziendale e ricerca scientifica.
AUTORE: Richiesta inoltrata al Negozio
DIMENSIONE: 3,73 MB
DATA: 2010
NOME DEL FILE: Micro & Macro Marketing (2010). Vol. 3.pdf
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Abstract The failures, marketing difficulties and financial hardships hospitals have experienced raises a question as to whether they have been responsive to the changes in the micro and macro-environmental factors. To determine how responsive hospitals have been to these changes, we investigate the impact of a number of selected factors on the supply of hospital services during 1972 through 1978.
Here are some of the other key differences to consider when looking at the micro marketing vs macro marketing debate. 1. Activities of Consumers. Micro marketing looks at the activities of individual consumers. This strategy looks to identify specific needs that these consumers may have so that a product or service can be directly delivered.